دسته‌بندی نشده

کتونی طوسی مردانه با چی ست میشه+8 استایل جذاب مردانه

کتونی طوسی مردانه با چی ست میشه؟

خوشبختانه کتونی طوسی، یکی از رنگ‌هایی است که با لباس‌‌های زیادی ست می‌شود. کسانی که از ما می‌پرسند کتونی طوسی مردانه با چی ست میشه ؟ بهتر است بدانند که رنگ طوسی، یک رنگ خنثی است و اگر بخواهیم ست را از لحاظ ترکیب رنگ بررسی کنیم، طوسی می‌تواند در کنار هر رنگی جذابیت خاص خودش را داشته باشد.

در اصل زمانی که قصد داریم یک رنگ را با رنگ دیگری ترکیب و ست کنیم، باید از رنگ‌های خنثی کمک بگیریم. این رنگ‌های خنثی شامل سفید، مشکی و تنالیته خاکستری ( یا همان طوسی ) می‌باشد.

در این مطلب از دنیای کتونی، جذاب‌ترین ست‌ها را با رنگ طوسی بررسی می‌کنیم. اما برای ست کردن استایل، علاوه بر رنگ باید روی سبک لباس نیز توجه ویژه داشت. کتونی‌ها در دسته سبک‌های اسپرت، ورزشی، چرمی، ساق بلند، کانورس، پلتفرم، راحتی و پیاده روی، طبی، ونس و… قرار دارند.

قطعا هر کدام با یک تیپ لباس ست می‌شوند و مناسب محیط خاص خود هستند. در ادامه با این موارد به صورت جزئی آشنا خواهید شد. تا در انتها بدانید که کتونی طوسی را با چه لباسی ست کنید‌.

Nike Jordan 4 Kaws نایک جردن کاوز
  • نایک
  • اسپرت ، ورزشی
نمایش

کتونی طوسی اسپرت

اکثر کتونی‌ها، در دسته اسپرت قرار دارند و اولین لباسی که باید با  آن ست کرد، شلوار است. زیرا این دو محصول نزدیک به هم هستند و در کنار هم کاملا نمایان می‌باشند. در صورتی که ناهماهنگی در این ترکیب وجود داشته باشد، واضح است.

پس بهتر است در ست کردن کتونی و شلوار خود، نهایت دقت را داشته باشید‌. به طور کل کتونی طوسی با همه رنگ شلواری ست می‌شود‌. اما نکته‌ای که در این ترکیب رنگی باید رعایت شود این است که از شلوار دقیقا همرنگ استفاده نکنید‌. مگر آنکه در برخی مواقع این کار با هدف و منظور خاصی انجام شود که در بخش‌های بعد آن را توضیح خواهیم داد.

لباس هایی که با کفش طوسی می تونیم بپوشیم تا استایل چذاب داشته باشیم

ست کردن با شلوار مشکی

اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که کتونی طوسی مردانه با چی ست میشه ؟ اولین گزینه‌ای که در دسترس همه‌ی افراد قرار دارد، شلوار مشکی است. ترکیب کتونی طوسی با شلوار جین مشکی یا شلوار کتان مشکی، بسیار پرطرفدار می‌باشد‌.

جالب است بدانید که اکثر افراد از ست شلوار طوسی با کتونی مشکی استفاده می‌کنند‌. اما زمانی که برای استایل خود (بر خلاف عموم عمل کنید) می‌توانید خاص‌تر و جذاب‌تر باشید‌.

کتونی با شلوار طوسی

ست کردن کتونی طوسی و شلوار طوسی باید به قدری ماهرانه انجام شود، که یک ست زیبا و چشمگیر ایجاد کند. به عنوان مثال می‌توان یک کتونی مردانه طوسی را با شلوار جین طوسی تیره (یا ذغالی) ست کرد.

تا با تفاوت رنگی و تنالیته ایجاد شده، بتوانید ست مناسبی را برای استایل خود به وجود آورید. اما در صورتی که قصد دارید قد پای شما بلندتر از حالت معمول باشد، می‌توانید کتونی زنانه با شلوار طوسی همرنگ را ست کنید. این ترفند بیشتر برای بانوانی که به قد بلند علاقه دارند، استفاده می‌شود. در این ترکیب نیز بهتر است از شلوار‌های بگ یا شلوار راسته کمک بگیرید.

کتونی طوسی و شلوار سرمه‌ای

سومین گزینه‌ی جذاب برای ست کردن شلوار با کتونی، استفاده از رنگ سرمه‌ای است. یکی از زیباترین و پرطرفدارترین رنگ‌های شلوار سرمه‌ای است که برای موقعیت‌های رسمی یا غیر رسمی می‌توان از این ترکیب کمک گرفت.

همانطور که گفتیم طوسی یک رنگ خنثی است و در این شرایط اجازه می‌دهد تا شلوار سرمه‌ای به چشم بیاید. سرمه‌ای می‌تواند حالت سنگین یا دوستانه داشته باشد اما شیک بودن تیپ فرد را در هر شرایطی حفظ می‌کند.

شلوارهایی که با کفش طوسی ست میشوند

کتونی طوسی را با چه پیراهنی ست کنیم؟

بعد از انکه رنگ شلوار را مشخص کردید، باید به سراغ پیراهن بروید. در این بخش نیز پیراهن‌های مختلفی را به شما پیشنهاد می‌دهیم، تا بتوانید از یک گزینه‌ی مناسب برای استایل خود استفاده کنید.

ست کردن با پیراهن سفید

بهترین گزینه برای کتونی طوسی، پیراهن سفید است. اگر بپرسید کتونی طوسی مردانه با چی ست میشه به شما پیشنهاد می‌دهیم که یک پیراهن سفید و یک شلوار مشکی یا ذغالی را با کتونی طوسی ترکیب کنید. این استایل جذاب برای بیشتر شرایط و محیط‌های گوناگون کاربرد دارد.

پس برای هر مردی لازم است تا یک ست کامل با کتونی طوسی و پیراهن سفید داشته باشد. علاوه بر زیبایی، این ست می‌تواند جذابیت زیادی برای تابستان یا فصول گرم داشته باشد. گرچه بهتر است خرید کفش رانینگ مردانه را برای ست طوسی خود انتخاب کند.

پیشنهاد مطالعه: چگونه کتونی سفید را تمیز کنیم

پیراهن زرد و کتونی طوسی

زمانی که به فروشگاه‌های لاکچری یا برندها مراجعه می‌کنید، شاهد ترکیب رنگی جذاب و خاص آن محیط خواهید بود. افراد ثروتمند و خوش استایل، اغلب از ترکیب کتونی طوسی و پیراهن زرد (برای فصل بهار یا پاییز) استفاده می‌کنند.

از آنجا که طوسی یک رنگ خنثی است و رنگ زرد شور و حرارت خاصی دارد، این موضوع می‌تواند استایل فرد را پر جنب و جوش نشان دهد. همچنین تمام نگاه‌ها را به خودش جذب می‌کند.

استفاده از پیراهن سبز

اگر شما هم به طراوت و تازگی استایل خود اهمیت می‌دهید، بهتر است یک پیراهن سبز یا کتونی طوسی خود ست کنید. اما در نظر داشته باشید که یکی از این رنگ‌ها را پررنگ و دیگری را کم ‌رنگ انتخاب کنید. این تضاد و تناقض‌ها می‌تواند، تکنیکی جذاب و متفاوت برای ست کردن لباس شما باشد.

ترکیب پیراهن آبی با کفش طوسی

یک ترکیب همیشه برنده که در تمامی زمان‌ها پرطرفدار بوده است. ست کردن لباس‌های طوسی و آبی از قدیم مد بوده و هیچ گاه قصد ندارد، صحنه‌ را ترک کند. برای این ترکیب در فصول گرم از آبی کمرنگ و در فصول سرد از آبی پررنگ استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که ترکیب آبی و طوسی برای محیط‌های رسمی و غیر رسمی کاربرد دارد. پس در ست کردن آن برای هر سبکی، دچار محدودیت نخواهید شد.

با کفش طوسی چه پیراهنی بپوشیم

استفاده از تیشرت بنفش

بنفش و صورتی هر دو رنگی هستند که برخی افراد به عقیده‌ی خود آن را دخترانه می‌دانند. اما در صورتی که این حرف اشتباه است. رنگ بنفش در صورتی که با کتونی طوسی ست شود، یک ترکیب جذاب و منحصر به فرد مردانه میسازد.

اما زمانی که با خرید کتونی سفید زنانه ترکیب شود، یک ست جذاب دخترانه ایجاد می‌کند‌. در گذشته استفاده از رنگ بنفش نماد ثروت و مقاوم بالای اجتماعی بود و هر فردی نمی‌توانست از این رنگ بهره‌مند شود. از رنگ بنفش بهتر است در فصول سرد استفاده شود.

تیشرت نارنجی با کتونی طوسی

یک استایل جذاب دیگر با کتونی طوسی، تیشرت نارنجی و شلوار ذغالی یا مشکی است. این استایل پاییزی، از سبک اسپرت پیروی می‌کند و مناسب جمع‌های دوستانه و محیط غیر رسمی است. اصولا رنگ نارنجی شما را به یاد غروب خورشید و شعله‌های آتش و برگ‌های پاییزی روی زمین می‌اندازد.

نارنجی در دسته رنگ‌های گرم قرار دارد و ترکیب آن با طوسی می‌تواند تعادل مناسبی را برای تیپ شما ایجاد کند. در نتیجه به هنگام خرید کفش اسکیچرز مردانه، این ست هیجان انگیز را فراموش نکنید.

تیشرت هایی که با کتونی طوسی ست می شوند

سخن نهایی

در این مطلب از دنیای کتونی به سوال « کتونی طوسی مردانه با چی ست میشه » پاسخ دادیم. در این مطلب رنگ و سبک‌های مناسب برای ست کردن با کتونی طوسی را بررسی کردیم.

زمانی قصد دارید یک استایل جذاب ایجاد کنید، بهتر است به بالاتنه و پایین‌‌تنه توجه ویژه‌ای داشته باشید. در این صورت می‌توانید یک تیپ متفاوت و جذاب (البته مناسب با فصل) برای خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید