دسته‌بندی نشده

بهترین کتونی برای سالن | بهترین کفش فوتسال در بازار

بهترین کفش فوتسال در بازار

اگر به دنبال بهترین کفش برای سالن (فوتسال سالنی) می‌گردید، این مطلب از فروشگاه آنلاین دنیای کتونی را تا انتها دنبال کنید. باید توجه داشت، استفاده از کفش مناسب عملکرد مستقیمی بر روی بازی شما دارد. انتخاب کفش خوب باعث افزایش سرعت و کنترل شما بر روی توپ خواهد شد.

کفش‌های سالن ورزشی باید طبق قوانین فدراسیون بین‌ المللی ورزش فوتسال تولید شوند. همچنین این کفش‌ها باید دارای کفه انعطاف پذیر و مجهز به آج بسیار کوتاه باشند. بازیکن‌ های فوتسال مهمترین ابزارشان پاهایی است که با آن می‌دوند، پس باید بهترین کفش را برای خود انتخاب کنند.

راهنمای انتخاب کفش فوتسال

برای خرید کفش فوتسال عوامل زیادی در انتخاب موثر است. مواردی از جمله:

  • مهمترین شاخصه کفش فوتسال راحتی آن است. کفشی راحت تلقی می شود، که سبک، نرم و انعطاف پذیر باشد.
  • جنس کفش فوتسال باید از رویه و متریال مرغوبی ساخته شده باشد. کفش فوتسال گاهی از چرم طبیعی ساخته می‌شود، که بسیار سنگین است. چرم های طبیعی بسیار با کیفیت هستند، اما از قیمت بالایی برخوردارند. کفش های فوتسال گاهی هم از جنس چرم مصنوعی می‌باشند، که علاوه بر سبکی قیمت معقولانه تری دارند. لازم به ذکر است، که هر کدام ( چرم طبیعی و مصنوعی) طرفداران خاص خود را دارند.
  • ظاهر کفش فوتسال باید دقیقا فیت پای شما باشد. سعی کنید، درهنگام خرید کفش فوتسال جنس کف و زیره آن را بررسی نمایید. جنس کف کفش شما باید از لاستیک باشد، تا از لیز خوردن شما جلوگیری کند. ازهمه مهم تر، دقت کنید که ظاهر کفش را دوست داشته تا در بازی به شما انگیزه بیشتری دهد.
  • امکانات کفش فوتسال باید دارای قابلیت گردش هوا در خود باشد. اگر کفشی نتواند هوا را در خود جریان دهد، باعث بوی بد کفش و تعرق پای شما خواهد شد. ضمن آنکه کفش فوتسال باید حالت ضربه گیری خاص خود را داشته باشد تا از پاهای بازیکن محافظت ویژه ای انجام دهد.

تاثیر سبک بازی بر روی کفش فوتسال

برای انتخاب مناسب ترین کفش فوتسال باید نقش خود را در زمین در نظر بگیریم. اگر نقش مهاجم را دارید، باید کفش شما بسیار سبک و ضربه گیری محکمی داشته باشد. اما اگر شما بازیکن خط دفاع هستید، کفشی مناسب پای شما است که با دوام بالا و جنس مرغوب (ترجیحا چرم طبیعی) ساخته شده باشد. حال در صورتی که دروازه بان هستید، باید کفشی انتخاب کنید که هم منعطف باشد و هم از سبکی بالایی برخوردار باشد.

بهترین مارک کفش فوتسال

برای خرید بهترین کتونی برای سالن باید این نکته را در نظر داشته باشید که برندهای زیادی در بازار وجود دارند و فقط مخصوص فوتسال طراحی شده‌اند. هر کدام از این مارک‌های بازار خاصیت‌های بسزایی دارند که در آخر براساس نظر و سلیقه شما خریداری می‌شوند. ازمارک‌های معروف می‌توان به برند آدیداس، برند اسکیچرز، برند نایک و…. اشاره کرد.

  • کفش فوتسال برند آدیداس: کفش‌های آدیداس یکی از قدیمی‌ترین برندهای ورزشی است. برند آدیداس دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشد که می توان به کفه مقاوم آن، انعطاف پذیری، گردش هوای خوب، جلوگیری از لغزش، ساختار سبک و بالشتک اضافی آن اشاره کرد. این کفش‌ها همچنین به صورتی طراحی شده اند که در مقابل دویدن‌های پی در پی و تغییر مسیرهای ناگهانی مقاومت بیشتری داشته باشند.
  • کفش فوتسال برند اسکیچرز: برند اسکیچرز یکی از برندهای شناخته شده در دنیا است. این برند دارای عمر طولانی، وزن سبک، انعطاف پذیری بالا، جلوگیری از تعرق، رویه ضد آب و… می باشد.
  • کفش فوتسال برند نایک: یکی از دلایلی که باعث شده نایک به انتخاب ورزشکارهای دنیا تبدیل شود، تکنولوژی‎ها و ویژگی‌های پیشرفته شرکت نایک است. کفش‌های نایک علاوه بر داشتن تکنولوژی‌هایی مانند Nike Air, Zoomx, Nike React و … دارای برخی ویژگی‌ها همچون وزن سبک، انعطاف پذیری بالا، تنفس پذیری و قابلیت تهویه هوا و راحتی فوق العاده است.

در بین تنوع برندهای کفش و کتونی همیشه رقابت بین برند آدیداس واسکیچرز بالا است. چرا که به دلیل ویژگی‌های آن‌ها، انتخاب برای ورزشکاران فوتسالی بسیار سخت می شود.

ویژگی‌های کتونی زنانه و مردانه

  • تفاوت کفش مردانه و زنانه در سایز: سایز کفش‌های زنانه همیشه باریک‌تر از سایز کفش‌های مردانه است. سایز، یکی ازعوامل تشخیص کفش فیک از کفش اورجینال می‌باشد. کفش‌های اورجینال همیشه در بین زنان و مردان از سایزهای استانداردی برخوردار هستند.
  • تفاوت در طراحی کفش زنانه و مردانه: در کفش‌های مردانه اصولا پاشنه پهن‌تر و در کفش‌های زنانه جلوی کفش پهن‌تر می‌باشد. خانم‌ها به دلیل وزن کمتری که دارند، از کفش‌هایی با ضربه گیری کمتر استفاده می‌کنند. اما طراحی کفش‌های مردانه، به صورت صاف‌تر ازمدل‌های زنانه می‌باشد.

نکاتی درباره خرید کفش ورزشی

دراین قسمت به بررسی نکاتی که باید در موقع خرید کفش ورزشی دقت کنیم می‌پردازیم:

  • برای خرید کفش‌های ورزشی باید عصرها به خرید برویم. بعدازظهر اندازه پا در بزرگترین حالت خود قرار می‌گیرد.
  • استفاده از جوراب مناسب و به همراه داشتن جوراب در زمان خرید کفش ورزشی بسیار اهمیت دارد.
  • انتخاب و خرید کفش اورجینال از فروشگاه‌های معتبربرای جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی حائز اهمیت است.
  • تناسب ساختار کفش با قوس پا را در نظر داشته باشید.
  • تناسب به کارگیری کفش با نقش بازیکن باید رعایت شود.

چرا خرید کفش ورزشی مناسب از دنیای کتونی

در حال حاضر خرید  بهترین کتونی برای سالن و کفش اورجینال بسیار سخت شده است.  اگر به صورت اختصاصی ورزش می‌کنید، باید به بهترین فروشگاه‌های آنلاین کتونی مراجعه کنید. در دنیای کتونی این اطمینان وجود دارد، که کفش خریداری شده شما باکیفیت یا اورجینال است. با مشاوره گرفتن از سایت دنیای کتونی می‌توانید بهترین کفش را با ویژگی‌های پای خود خریداری کنید.

 سخن پایانی

در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با خرید بهترین کتانی ورزشی آشنا کنیم. پا از اهمیت بسزایی برخوردار است، پس باید از بهترین برند برای نگهداری و محافظت از آن استفاده کرد. در نتیجه برای پاهای خود ارزش قائل شوید و یک کتونی فوتسال مناسب تهیه کنید.

اگر قصد خرید بهترین کفش ورزشی را دارید، می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر اینترنتی مراجعه کنید. دنیای کتونی دارای کتونی های مردانه و زنانه زیادی است که با هر سبک و هر مدلی به مشتری ارائه می‌شود. با خرید اینترنتی می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان، بهترین کتونی را درب منزل یا محل کارتان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید