دسته‌بندی نشده

بهترین کتونی‌ها برای پاهای پهن+معرفی بهترین مدل ها

بهترین کتونی‌ها برای پاهای پهن

خرید کفش و کتونی برای افرادی که پاهای باریکی دارند، راحت‌تر است. اما در این مطلب از فروشگاه آنلاین دنیای کتونی، قصد داریم بهترین کتونی‌ها برای پاهای پهن را به شما معرفی کنیم. قبل از خرید یک کتونی بهتر است بررسی کنید که آیا مناسب فرم پاهای شما است یا خیر‌.

سپس می‌توانید با در نظر گرفتن موارد مهم، یک خرید رضایت بخش داشته باشید. کفش‌هایی که در فروشگاه‌های معمولی پیدا می‌کنید، اصولا برای پاهای پهن نامناسب است. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا متوجه شوید که کدام کفش را باید انتخاب کنید.

برای انتخاب کتونی مناسب باید به چه نکاتی توجه کرد؟

کسانی که پنجه‌های پهنی دارند، بهتر است قبل از خرید به این نکات توجه داشته باشند.

اندازه گیری صحیح از پا

قبل از خرید (چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری) بهتر است از اندازه دقیق پاهای خود مطلع شوید. شاید تصور کنید که کفش جدید تنگ را باید آن قدر پوشید تا جا باز کند. اما این فکر کاملا اشتباه است. کفش‌های تنگ آسیب زیادی به پای شما وارد می‌کند.

شما می‌توانید از مطالب قبلی ما (برای اندازه گیری دقیق پاهای خود) کمک بگیرید. به این ترتیب می‌توانید به آسانی از فروشگاه‌های اینترنتی نیز خرید غیر حضوری داشته باشید.

از برندها و مارک‌های استاندارد استفاده کنید

برخی از برندها و مارک‌ها بر اساس اصول پای شما کفش را طراحی کرده‌اند. به همین خاطر با پوشیدن این کفش‌ها دچار مشکلات پا، کمر و دردهای ناحیه‌ی پا نخواهید شد. برای پیدا کردن این موارد باید در فروشگاه‌های مختلف جستجو کنید. اما در نظر داشته باشید که صرف وقت برای خرید یک کفش مناسب، لازم و ضروریست.

کفش پاشنه بلند ممنوع

نکته‌ی‌ بعدی برای خانم‌هایی که پنجه‌های پهنی دارند، این است که از پوشیدن و خریدن کفش‌های پاشنه بلند خودداری کنند. زیرا این کفش‌ها تنها به سلامت پای شما آسیب خواهد زد و شما نمی‌توانید بیش از یک الی دو بار از آنها استفاده کنید. پس بهتر است برای خرید کتونی زنانه مناسب هزینه نمایید.

از خرید کفش‌های نوک تیز خودداری کنید

تفاوتی ندارد که کفش نوک تیز زنانه باشد یا مردانه. افرادی که پاهای پهنی دارند باید بهترین کتونی‌ها برای پاهای پهن را انتخاب کنند. کفش نوک تیز آسیب زیادی را به پنجه‌‌های شما وارد می‌کند و در طولانی مدت فرم انگشتان پا را تغییر می‌دهد. در صورتی که به این نکته توجه نداشته باشید،  فشار ناشی از خمیدگی پا سبب بدشکلی در قسمت جلویی پاهای شما می‌شود.

استفاده از کتونی‌های بندی

اگر پاهای پهنی دارید و هر کفش یا کتونی روی پای شما را اذیت میکند، بهتر است از کتونی‌های بندی استفاده کنید. این کتونی‌ها بهتر از کتونی‌های چسبی یا بدون بند هستند. زیرا می‌توانند بر اساس سایز پای شما تنظیم شوند. در کل باید کتونی قابل تنظیم باشد تا راحتی بیشتری را در قسمت‌های پاهای خود احساس کنید.

مدل کفش برای پاهای پهن مردانه

پیشنهاد ما برای کسانی که به دنبال کتونی‌های مناسب پای پهن هستند، استفاده از این کتونی‌های برند می‌باشد. ساختار این کتونی‌ها کاملا استاندارد بوده و به عنوان یک کتونی مردانه، بسیار پرطرفدار می‌باشد.

کتونی نایک آلفا زوم Nike Alpha Zoom

این کتونی با رویه‌ی انعطاف پذیری که دارد، می‌تواند مناسب پاهای پهن و بزرگ باشد. جنس رویه‌ی آن از پارچه مش درجه یک است و جنس زیره از EVA با کیفیت می‌باشد. این کتونی باکیفیت، ساخت کشور ویتنام است و برای ایستادن های طولانی، پیاده روی و ورزش نیز مناسب است.

کتونی آی رانر IّRUNNER

دومین گزینه کتونی آی رانر است که به دلیل داشتن بند، میتواند با سایز پاهای پهن هماهنگ شود. جنس رویه‌ی آن پارچه برزنتی ضد آب بوده و زیره‌ی آن از EVA با کیفیت می‌باشد. سبک این کتونی مردانه اسپرت است و برای پیاده روی و ورزش نیز مناسب خواهد بود.

کتونی آسیکس Asics GEL-kinsel MAX

یک کتونی فوق‌العاده راحت برای ایستادن های طولانی، پیاده روی و ورزش است. این برند ژاپنی دارای رویه‌ی الیاف کنفی می‌باشد و زیره‌ی آن از ژلاتین است. به همین خاطر بسیار راحت، سبک و ایده‌آل است. کتونی آسیکس نیز یک کتونی بندی می‌باشد.

کفش جلو پهن زنانه

برای بانوان نیز چندین گزینه‌ی پیشنهادی داریم، که می‌توانید به جای یک کفش سخت و غیراستاندارد، از این گزینه‌ها خریداری کنید.

کتونی نایک پگاسوس 36 Nike Pegasus

جنس رویه این کتونی کنف و مش می‌باشد. به همین خاطر علاوه بر داشتن کیفیتی بالا و دوام زیاد، برای پاهای پهن نیز راحت و مناسب است. این کتونی اسپرت برای پیاده روی و ورزش نیز کاربرد دارد. در صورتی که به دنبال کتونی پنجه پهن هستید، می‌توانید از این گزینه بندی کمک بگیرید.

کتونی نایک پگاسوس 36 Nike Pegasus

استفاده از کتونی نایک پگاسوس نیز میتواند برای پاهای پهن مناسب باشد. روی این کتونی از مش و کنف است و جنس زیره آن از EVA با کیفیت می‌باشد. به همین خاطر با استفاده از این کتونی می‌توانید به درمان پنجه پای پهن کمک کنید. البته شما باید تحت درمان قرار بگیرید و برای خرید این کتونی نیز، با دکتر متخصص خود مشورت نمایید.

کتونی آسیکس Asics GEL-kinsel MAX

برند دیگری که برای خرید کتونی مردانه نیز به شما معرفی کردیم، آسیکس می‌باشد. استفاده از این کتونی بهتر از کفش پنجه پهن زنانه است. زیرا دوام و مقاومت بالایی دارد و جنس رویه آن از الیاف کنفی می‌باشد. زیره کفش نیز با ژلاتین ساخته شده است. به همین خاطر یک کتونی بسیار سبک و راحت بوده و طرفداران زیادی دارد. این کتونی اسپرت برای ایستادن های طولانی، پیاده روی و ورزش کاملا مناسب است.

سخن نهایی

در این مطلب با بهترین کتونی‌ها برای پاهای پهن آشنا شدیم. بهترین انتخاب برای افرادی که پاهای پهن دارند، کتونی‌های بنددار است. زیرا این کتونی‌‌ها قابلیت تنظیم شدن دارند و روی پاهای شما را اذیت نمی‌کنند. برای خرید یک گزینه‌ی عالی بهتر است ابتدا نکاتی که یادآوری کردیم را در نظر بگیرید.

سپس می‌توانید از پیشنهادات کتونی‌های زنانه و مردانه این مطلب نیز استفاده کنید. در نظر داشته باشید که به هنگام خرید کفش و کتونی، سلامتی پاهایتان اولویت اول شما باشد. هیچ سلامتی خود را فدای زیبایی نکنید‌. در صورت لزوم می‌توانید برای خرید کتونی‌های خود از دنیای کتونی مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید