دسته‌بندی نشده

کتونی مناسب برای پیاده‌روی طولانی | کتونی برای پاساژ گردی !

کتونی مناسب برای پیاده‌روی طولانی

پیاده‌روی با یک کتونی مناسب می‌تواند، به شدت لذت بخش باشد. همانطور که پیاده روی با کفشی نامناسب، دردناک بوده و آسیب‌های جدی به پا و کمر فرد وارد می‌کند.

قبل از آنکه قصد پیاده‌روی یا دویدن داشته باشید، بهتر است با کتونی مناسب برای پیاده‌روی طولانی آشنا شوید. در این مطلب از فروشگاه آنلاین دنیای کتونی قصد داریم نکات مهم یک کتونی پیاده‌روی را بررسی کنیم.

همچنین چندین کتونی مردانه و زنانه به شما معرفی نماییم. چرا که انتخاب یک کتونی استاندارد باید با دقت انجام شود. در این انتخاب نمی‌توان تنها به رنگ یا ظاهر کتونی توجه داشت. بلکه باید آن را از ابعاد مختلف، مورد بررسی قرار داد. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین کتونی‌های پیاده روی آشنا شوید.

ویژگی‌های کتونی مناسب پیاده ‌روی

یک کتونی مناسب از ویژگی‌های مهمی برخوردار است که در صورت نبود آنها، برای پیاده ‌روی طولانی یا دویدن قابل استفاده نمی‌باشد.

کتونی مناسب برای پیاده‌روی طولانی

وزن کتونی

یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب کتونی، وزن آن است. این مسئله به هنگام دویدن یا پیاده‌روی اهمیت بیشتر دارد‌. کتونی استاندارد باید وزنی بسیار سبک داشته باشد.

وزن آن نیز به متریال و کیفیت مواد کتونی وابسته است. در نتیجه به هنگام خرید کتونی پیاده‌روی علاوه بر کیفیت، به وزن متریال آن نیز دقت کنید. در این صورت می‌توانید خریدی رضایت بخش از کتونی مناسب برای پیاده‌روی طولانی داشته باشید.

قابلیت تنفس در کتونی

دومین نکته، انتخاب کتونی‌هایی است که در آن قابلیت تنفس وجود دارد. در نظر داشته باشید که به هنگام فعالیت‌های ورزشی سوخت و ساز بدن افزایش می‌یابد. همچنین میزان گردش خون زیاد شده و دمای بدن بیشتر می‌شود. زمانی که پاهای شما گرم می‌شود، گرما سبب تعریق شده و در کتونی موجب آزار و اذیت خواهد شد. در نتیجه بهتر است از کتونی‌هایی برای پیاده‌ روی استفاده کنید که پارچه رویه‌ی آن، قابلیت تنفس داشته باشد. این ویژگی سبب جلوگیری از بوی نامطبوع پا نیز خواهد شد.

انعطاف کتونی

بی‌شک انعطاف ‌پذیری از مهم‌ترین نکات قابل توجه برای خرید کتونی زنانه یا مردانه است. کتونی استاندار باید در حرکاتی همچون خم شدن پنجه‌ی پا، دچار شکستگی زیره یا باعث فشار آمدن به پا نشود. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود که به همگام خرید کتونی، به جنس زیره و زیره‌ی میانی توجه کنید.

یک راهکار مناسب برای خرید حضوری، خم کردم کفش به داخل است. اگر به این نکته توجه نکنید، دچار دردهایی در ناحیه تاندون آشیل یا عضلات پشت ساق خواهید شد. این مورد در کتونی‌های برند رعایت می‌شود.

طراحی کتونی

مناسب‌ترین کتونی، باید از طراحی استاندارد برخوردار باشد. در این صورت شما می‌توانید به هنگام ورزش، پیاده‌روی و دویدن، آسایش و راحتی بیشتری داشته باشید.

به عنوان مثال یک کتونی معمولی، فضای زیادی برای پنجه‌ی پا ندارد. همین امر سبب می‌شود تا به هنگام پیاده‌روی طولانی، پنجه‌های پا اذیت شود. اما در صورتی که از کتونی‌های بادوام و استاندارد استفاده کنید، دیگر با چالشی مواجه نخواهید شد.

توجه به سایز کتونی

آخرین نکته‌ای که باید به هنگام خرید کتونی در نظر داشته باشید، انتخاب صحیح کتونی می‌باشد. برای آنکه بتوانید سایز پای خود را محاسبه کنید، بهتر است از مقالات قبلی کمک بگیرید.

سایز کتونی در صورتی که بیش از حد تنگ باشد، موجب فشار و آسیب‌های جبران ‌ناپذیر به پا خواهد شد. اما در صورتی که گشاد باشد، هیچ‌گاه نمی‌توانید با آن پیاده‌روی کرده یا برای دویدن از ان استفاده کنید. چرا که ممکن است موجب افتادن فرد شود و در نتیجه خسارت و آسیب به همراه داشته باشد.

بهترین کفش پیاده‌روی اسکیچرز

کتونی‌های اسکیچرز به کتونی مناسب پیاده‌روی معروف هستند. شما می‌توانید برای خرید کتونی مردانه و یا زنانه و حتی بچه‌گانه از این برند استفاده نمایید. در ادامه این بخش چندین محصول مناسب و باکیفیت را از اسکیچرز معرفی می‌کنیم که می‌توانید برای پیاده‌روی طولانی از آنها خریداری کنید.

اسکیچرز هایپر Skechers Hyper

اگر به دنبال یک گزینه‌ی راحت و زیبا هستید که با استاندارد‌های پیاده‌روی مطابقت داشته باشد، می‌توانید این محصول را انتخاب کنید. کتونی اسکیچرز مدل Hyper یک نمونه‌ی باکیفیت است که پیاده‌روی، ورزش و دویدن مناسب می‌باشد.

این کتونی بدون بند بوده و پوشیدن آن به شدت آسان است. کتونی اسکیچرز رنگ ‌بندی جذابی دارد که برای دیدن رنگ‌های آن می‌توانید از سایت دیدن نمایید.

کتونی اسکیچرز هایپر Skechers Hyper
اسکیچرز هایپر Skechers Hyper
اگر به دنبال یک گزینه‌ی راحت و زیبا هستید که با استاندارد‌های پیاده‌روی مطابقت داشته باشد، می‌توانید این محصول را انتخاب کنید. کتونی اسکیچرز مدل Hyper یک نمونه‌ی باکیفیت است که پیاده‌روی، ورزش و دویدن مناسب می‌باشد. این کتونی بدون بند بوده و پوشیدن آن به شدت آسان است. کتونی اسکیچرز رنگ ‌بندی جذابی دارد که برای دیدن رنگ‌های آن می‌توانید از سایت دیدن نمایید.
  • اسکیچرز
  • پیاده روی
نمایش

اسکیچرز اسکچ ایر Skechers Skech-Air

یک گزینه‌ی جذاب دیگر کتونی اسکیچرز مدل Skech-Air است. جنس رویه این کتونی اسپرت پارچه نخی سه لایه می‌باشد و زیره آن از PU با کیفیت بالا ساخته شده است. شما می‌توانید از این گزینه برای پیاده‌روی طولانی و حتی ورزش و دویدن استفاده کنید.

کتونی اسکیچرز اسکچ ایر Skechers Skech-Air
اسکیچرز اسکچ ایر Skechers Skech-Air
جنس رویه این کتونی اسپرت پارچه نخی سه لایه می‌باشد و زیره آن از PU با کیفیت بالا ساخته شده است. شما می‌توانید از این گزینه برای پیاده‌روی طولانی و حتی ورزش و دویدن استفاده کنید.
  • اسکیچرز
نمایش

اسکیچرز اسلیپ اینز Slip-ins B

گزینه‌ی بعدی اسلیپ اینز است که جز بهترین کفش‌های پیاده‌روی می‌باشد. این کتونی نیز بدون بند است و در سریع‌ترین حالت ممکن پوشیده می‌شود. اگر به دنبال یک گزینه‌ی باکیفیت هستید، بهتر است Slip-ins را انتخاب کنید.

بهترین کفش پیاده‌روی نایک

برند نایک نیز چندین مدل فوق‌العاده برای پیاده‌روی تولید کرده است. در ادامه مدل‌های مناسب نایک را بررسی خواهیم کرد.

نایک ایر زوم Nike Air Zoom X7

یک گزینه‌ی مناسب مردانه نایک ایر زوم Nike Air Zoom X7 است. این کتونی اسپرت برای پیاده‌روی طولانی‌‌، ورزش و استفاده روزمره کاملا مناسب است. جنس رویه‌ی آن از پارچه نخی بوده و زیره آن از EVA با کیفیت می‌باشد.

نایک ایر زوم Nike Air Zoom X7
این کتونی اسپرت برای پیاده‌روی طولانی‌‌، ورزش و استفاده روزمره کاملا مناسب است. جنس رویه‌ی آن از پارچه نخی بوده و زیره آن از EVA با کیفیت می‌باشد.
  • نایک
  • پیاده روی
نمایش

نایک ایر Nike Air

این مدل، یک کتونی زنانه و دخترانه است که با طراحی خاص و جذابش، توانسته جوان پسند و پرطرفدار باشد. کتونی نایک اسپرت مناسب پیاده روی، استفاده روزمره و ورزش است. این کتونی به شدت راحت و سبک بوده و یک گزینه‌ی ایده‌آل دخترانه خواهد بود.

سخن نهایی

در این مطلب از دنیای کتونی با کتونی مناسب برای پیاده‌روی طولانی آشنا شدیم. برند اسکیچرز به کتونی پیاده‌روی شهرت دارد. اما دیگر برندها نیز کتونی پیاده‌روی تولید می‌کنند.

فقط باید در نظر داشته باشید که یک کتونی پیاده‌ روی از ویژگی‌های یکسانی برخوردار است. در صورتی که این ویژگی‌ها را دارا باشد، دچار چالش یا آسیب نخواهید شد.

اما استفاده از یک کتونی معمولی و غیر استاندار آسیب‌های جدی و خطرناکی را به همراه دارد‌. به هنگام خرید کتونی به نکاتی همچون رویه پارچه‌ای، زیره باکیفیت، سایز بندی مناسب، قابلیت شستشو، نوع طراحی و… توجه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید